Awans do I ligi to duże wydarzenie, w krótkiej historii naszego klubu. Cieszy sukces, ale dla nas priorytetem są nowe cele jakie stawia przyszły sezon. Już dziś elektryzują nas pojedynki z Legią Warszawa, Widzewem Łódź, AZS Gdańsk i pozostałymi uczestnikami I ligi futsalu. Nie boimy się wyzwań o pełnych halach i kolejnych rekordach frekwencji w pojedynkach z naszymi rywalami.

Przez wiele lat Szczecin był nazywany futsalową stolicą Polski. Pogoń 04 Szczecin uczestnicząc w rozgrywkach ekstraklasy futsalu gromadziła największą publiczność w kraju. Rekordowa frekwencja podczas ligowego meczu z Rekordem Bielsko-Biała w wysokości 5.800 kibiców obiła się szerokim echem nie tylko w kraju ale i za granicą. Futsal w Szczecinie zawsze przyciągał największą frekwencję wśród wszystkich zespołów grających na Netto Arenie. Podobnie wygląda frekwencja podczas meczów reprezentacji Polski, która regularnie gości na zachodniopomorskich parkietach. Z całą odpowiedzialnością można stwierdzić, że szczecinianie kochają futsal, a my nadal chcemy nawiązywać do lat chwały i popularyzować futsal w Szczecinie.

Zespoły z takich dużych ośrodków jak Warszawa, Łódź, Gdańsk, Toruń czy też Białystok gwarantują duże zainteresowanie mieszkańców Szczecina i lokalnych mediów, a internetowe transmisje każdego meczu są dodatkowym sposobem na promocję produktów lub usług lokalnych firm.

Na halach sportowych jest znacznie efektywniej wyeksponować materiały reklamowe sponsorów. Bliskość trybun i duże elewacje wewnętrzne wokół parkietu stwarzają niepowtarzalne możliwości umieszczenia materiałów marketingowych olbrzymich gabarytów. Logotypy są doskonale widoczne. Badania pokazują, że przekaz reklamowy (banery, koszulki meczowe, ekrany ledowe) na halach sportowych jest 5-krotnie skuteczniejszy jak takie same nośniki stosowane podczas meczów piłki nożnej.


Badania pokazują, że konsumenci są przychylnie nastawieni do sponsoringowych form promocji. Uważają oni, że ta forma promocji mniej im przeszkadza i traktują ją przyjaźniej niż tradycyjne działania marketingowe. Praktyka potwierdza, że sponsoring jest skuteczniejszy i efektywniejszy niż tradycyjna reklama. Firmy reklamujące się poprzez sport są postrzegane jako nowoczesne, społecznie odpowiedzialne, sprzyjające zdrowiu i higienie. Dzięki takim mediom jak sport można dotrzeć do różnych grup docelowych, zarówno bezpośrednio uczestniczących w wydarzeniach sportowych, jak i śledzących mecze w mediach. Możliwość ekspozycji nazwy oraz logo na koszulkach, banerach, ekranach ledowych i parkiecie zapewnia doskonałą widoczność. Nasze mecze odbywają się w przyjaznej i bezpiecznej atmosferze, przyciągają uwagę całych rodzin, są wspólnym przeżyciem rodziców i dzieci, co prowadzi do wzmocnienia więzi rodzinnych.



Nasza nowatorska strona internetowa jest skutecznym i atrakcyjnym narzędziem do promowania naszych partnerów.

Jesteśmy pewni, że wspólnie możemy zbudować doskonały zespól w I lidze futsalu, który będzie odnosił coraz większe sukcesy sportowe dając nam wszystkim wielką radość, a także przyczyni się do rozwoju Państwa firmy przynosząc wymierne korzyści finansowe. Jesteśmy elastyczni i skuteczni. Każde nasze działanie dostosowujemy do indywidualnych potrzeb naszych partnerów biorąc pod uwagę specyfikę branży, w której działają.

Zapraszamy serdecznie do współpracy.

Paweł Płuciennik
tel. 534 355 564